Neler yeni

Arama sonuçlarınız

İLETİŞİM

SKYPE : live:bahisideal.reklam

MAİL : [email protected]

Firmaların Dikkatine Bu Adresler Dışında Reklam İçin İletişime Geçenlere İtibar Etmeyiniz Bahisideal.net

Merhaba ziyaretçi, Topluluğumuza Hoş Geldiniz.

Topluluğumuza Üye Olarak Ayrıcalıklarımızdan Yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olanbahisideal.net Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. bahisideal.net hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde bahisideal.net yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. bahisideal.net sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Üyelerin yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler bahisideal.net ’un görüşünü yansıtmaz. 7258 sayılı yasa gereği bahis oynatmak suçtur. bahisideal.net hiçbir şekilde illegal bahis oynatmaz ve aracılık etmez.
Şimdi Üye Ol! yada Giriş Yap!

  1. fiorino21

    Adiosbet

    Sorunu whapsattan çözdüm teşekkğrler konu kaldırılabilir
  2. fiorino21

    Adiosbet

    Ya kardeşim sorma sanki ilk kez bahis oynuyoruz kazanınca adama bin dereden su getirtiyorlar
  3. fiorino21

    Adiosbet

    Bekliyorum bakalım inşallah
  4. fiorino21

    Adiosbet

    Ana parayı çevirsikten sonrada bütğn bahisleri 1.40 alacaksın diyor böyle saçmalık olurmu
  5. fiorino21

    Adiosbet

    Görseller biraz karışık attım sırasıyla değil galiba şurda babayiğit bi mood bize sahip çıksın
  6. fiorino21

    Adiosbet

    Sorun Çözülmüştür...
  7. fiorino21

    Adiosbet

    Sorun Çözülmüştür..
  8. fiorino21

    BÜRO ETKİNLİK Betpark | 15 + 25 + 50 TL Freebet Seç Beğen Al

    Sayın mood adiosbetle ilgili bi sıkıntım var yardımcı olırmusunuz
  9. fiorino21

    ÜYE ETKİNLİĞİ Anket Sonunda Oluşan Kupon

    Ne kadar çok kişiye ulaşılırsa o kadar iyi olur bence
  10. fiorino21

    BÜRO ÇEKİM HIZI Asyabahis çekimim

    250 tl çekimim gece geç saay olmasına rağmen 20 dakika civarında hesabıma geldi. Teşekkürler asyabahis
  11. fiorino21

    BÜRO ÇEKİM HIZI PİNBAHİS 15 DAKİKA TEŞEKKÜRLER

    Teşekkürler @PinBahis Destek Çekim işlemim 17 dakikada hesapta
  12. fiorino21

    DENEME BONUSU İliryabet | 20 TL Deneme Bonusu

    Bu devirde böyle bonus mu olur insanlarla billur geçer gibi
  13. fiorino21

    Trendbet 50 tl ye çökdü bende şaşırdım

    28 saatir uğraşıyorum 50 kez banka ile görüştüm paranız çekildi sorun yok diyor provizyon kodu veriyor ama nafile
  14. fiorino21

    Trendbet 50 tl ye çökdü bende şaşırdım

    Merhaba bahisideal ailesi. Trendbet piyasa çıktığı günden beri düzenli olarak yatırım ve çekim yaptığım aktif olarak kullandığım ve gayet memnun olduğum bir site. Dün akşam 19.41 de site içinde bulunan kredi kartı yatırım formundan 50 tl yatırdım para hesabımdan çekildi dekontta gerekli bilgiler...
  15. fiorino21

    Yönetici arkadaşlara

    Kardeşim haklısın sana haksızsın demiyorum binlerce üye 100lerce site herkese bi şekilde yetişmeye çalışıyorsunuz ama sen yinede konumun itibari ile daha sakin kalmalısın. Sana karşıda yanlış bir uslüp kullanılsa ben onada cevap yazarım emin ol ve yazmışımdırda burda.
  16. fiorino21

    Yönetici arkadaşlara

    Adam bişey dememiş yanlış açtığınıda belirtmiş. Diyorum ya adam haksızsa hep beraber ifşa edelim onda sorun yok ama senin biraz daha sakin olman lazım öyle hemen kestirip atmaman gerek.
  17. fiorino21

    Yönetici arkadaşlara

    Yöneticü arkadaşlar biraz daha sakin olaylara yaklışımı soğukkanlı olmalı @Scorpion üslubunu hiç hoş değil nedemek siteler salak deneme bonusu veriyor vay efendim para dönüyormuş boru değilmiş. Hayırdır kardeşim burda insanlar sıkıntılarını dile getirmiş. @Cimbomlu57 haklı yada haksız demedi...
  18. fiorino21

    Adiosbet Şikayet

    Adam yanlış açtığını dile getirip taşımanızı rica etti zaten. Kaldıki buda bir şikayet değilmi haklı ise olmayan şeyi olmuş gibi gösterilmesi
  19. fiorino21

    Adiosbet Şikayet

    Normalde alınacak bi tarafı yokta nedir işte kendimi avutayım dersen o şekil alırsın
Üst